Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. április 3., vasárnap

Összeesküvés, az tuti...

Elég szar hetem volt. Vagy inkább úgy fogalmaznék, mert úgy illik: nehéz.
Ennek megfelelően péntekre el is kezdett fájni a torkom. Tegnap már nyelni is alig bírtam, Éjjel egy smirgli csavarodott a képzeletbeli wc-papír gurigámra (ami egyébként másodállásban a nyelőcsövem.).
Ilyen erős torokfájdalomnál egyetlen dolog segít nekem 100%-ban. A Glycosept csepp.
Próbáltam már elég sokmindent (értsd mindent) torokcukorkát, torokfertőtlenítőt, pálinkát-becherovkát-forraltbort, hagymát-fokhagymát-hagymasalátát-hagymástejet (bleee) stb. Tényleg. Nem tudtok olyat mondani amit nem.
Mondom, egy dolog segít: a gargarizálás.
Gargarizálni amúgy nem szeretek, tehát ez nem valami beteges megragadás nálam.
De ilyenkor muszáj. Torokfájás jön-megy, ez a sárga lötty eltűntet minden egyes beragadt homokszemet.
És itt jön az összeesküvés. Egyszerűen nem tudom/nem akarom elhinni, hogy 2011-ben az ember lánya választani kénytelen a durva, kaparó, maró torokfájdalom és a kukoricasárga fogak között.
Namost én tényleg a legritkább esetben választom a kukoricasárga fogakat. Mondjuk a mai pont egy ilyen. Nem is megyek közösségbe.
De tényleg, feltalálók, azt a szert ami a Glycoseptben hat nem lehetne egy színtelen löttybe belekeverni??

PS: Férjem elolvasta a bejegyzést. Szerinte nem is kukorica sárga...hanem inkább az előnyös napsárga.
Ennek mondjuk örülök...:)

3 megjegyzés:

  1. előnyös férjed és előnyös fogaid vannak
    ami azért nagy előny, mert az utóbbi állítás nem lenne igaz, az első tényező úgyis meggyőzne az ellenkezőjéről.
    TÁRS-ad van Banya. Jó neked :)
    bár ha itt tartunk, nekem is :D

    VálaszTörlés
  2. ÖÖÖÖ esküszöm nem én küldtem át a torokfájásom, de én hiába glykosepteztem(+ hagyma, meg mézes tej+cukorka) egyenlőre semmi...

    VálaszTörlés
  3. Ciha,a glycoseptezés úgy megy, hogy addig kell csinálni, míg kukoricasárga lesz a fogad. Addigra a torokfájás tuti biztos 100%, hogy elmúlik. A többi sz.rt sem ér, mondom,hogy már mindent próbáltam.

    VálaszTörlés